21 Ekim 2009 Çarşamba

Dişi Kartal


Yer Siyah Gök Beyaz .....Bu kadar sinirli gözüktüğüne bakmayın aslında tamamen bir BEŞİKTAŞ'lı bakışı.Çarşı ekibinden gibi duruyo dimi.Aslında Beliz'in babası fanatik bir taraftar değil ama gönülden bir taraftar.Beliz ise tam bir dişi kartal olacak inşallah.Onun büyümesini maç saatinden önce hadi baba çobuk ol maça geç kalıcaz demesini bekliyorum tükürüklü köfte yemeyi maçtan sonra motorla karşıya geçmeyi gece dönüşte midye tava yemeyi bekliyorum.Bel ki okuyanlar ulan babaya bak hayallerine bak desede benim hayalim bunlar.Şu an Belize' yer siyah gök beyaz desem hemen ŞAMPİYON BEŞİKTAŞ diyor.Tabi bunlar hayal ama gerçek olması için elimden geleni yapıcam.Tabi aslında saygı duymak lazım ama anneciği bir fenerli hemde babadan kalma bir fenerli ve harbi fenerli, kardeşi gibi totoş fenerli değil.Aslında işin gerçekçi yanı ne yaparsan ne yapmak istersen iste sadece büyük konuşma .Çünkü ALLAH öyle bir yutturuyo ki o yüzden takımını yanlış seçme ihtimalide var tabi yani Beşiktaşlı olmama ihtimalide var.Ama ne olursa olsun,hangi takımlı olursa olsun babasının yer fıstığı o,tatlısı kıymetlisi.Seni Seviyorum Kızım ,Seni Seviyorum onu dünyaya getiren biricik karım....


Ama doğru söyleyin yakışmış dimi Siyahlar ve Beyazlar....


http://www.bjk.com.tr/

9 yorum:

ELÇİN dedi ki...

merhaba...

sevgili ceyda sayesinde bloğunuzu gördüm.en başta hayırlı olsun...

ve minik kuzucuk çok tatlı maşallah

bu baba kız aşkınız hiç bitmesin :)

sevgiler

Sermin dedi ki...

blogunuz hayırlı olsun. çok tatlı bir kız beliz. maşallah.
bu arada 100.. izleyicim olarak tebrik ediyorum :)))

Ceyda'nın Bahçesi dedi ki...

hahaytttt sen çok beklersin Gürkancım.bizimle çarşı pazar,mağaza gezmek varken ne işi var maçlarda.Bir oğlan lazım sana :))))

Syhn dedi ki...

ceydanın blogundan buraya geldim yavru kartalı görünce pek mes'ud oldum(evet bjklıyım:)) )
gerçekten çok yakışmış siyah beyaz! maşallah!

pelince dedi ki...

hayırlı olsun,yavru kartalda pek şeker.. maşallah :)

Recep Hilmi Tufan dedi ki...

Siyah-Beyaz değişmez bir moda. Herkese yakışır...

SerpiL dedi ki...

bizden sıcacık merhaba.benimde iki böcüğümvar.maşallah beliz çok şirin çok şeker.yazışak dileğiyle sevgiler

Dolunay dedi ki...

hayırlı olsun.

gençbiranne dedi ki...

maşallah annesi çok şekerr yaa:)
yakışmaz mı siyah beyaz ana renkler beliz'de bizden demekki.
allah bağışlasın