24 Ekim 2009 Cumartesi

BELİZ CUP YAPMAK İSTİYOR :))



sabahtan bir başladı ben denize cup yapıcam diye başka birşey istemiyor anlatıyorum şuanda hava soguk ısınınca gidicez yok kandıramıyorum.Bana havuzda denizde yaptıklarını anlatıyor beni ikna etmeye çalışıyor istedigi olmuyor diye basıyor yaygarayı.aklıma resimler geldi çıkardım baktık konuştuk tam sakinleşti derken .....kolundaki bilezikler dikkatini çekti ozaman bunları istiyorum diye tutturdu offffff sabırda nereye kadar hemen resimler ortadan okus pokus yok edildi ;) biraz aglama sonra geçti.bunlar bu aralar çok yaşanıyor ;( ikimizde çok zorlanıyoruz biran önce geçmesi dilegiyle

3 yorum:

gençbiranne dedi ki...

aynı sorun bizdede yaşanıyo son zamanda sıklıkla:(
istediği olmayınca bi ağlama tutturuyo ne yapsam susmuyo.
sonuç:bende onunla ağlıyorum:((
allah sabır versin bize yapacak başka bişi yok.

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

ben onun cuppa yapmasını yerim. bileziklerini bulamadınız mı?
hemen alalım.

Beliz'imin Günlüğü dedi ki...

yok teyzesı tasınırken nereye koyduk hatırlamıyorum bende seni arayacaktım sen hatırlıyormusun diye...