16 Aralık 2009 Çarşamba

UYUMAK İSTEMİYORUM



ama ben uyumak istiyorum beliz'cim

her gece bir huysuzluktur gidiyor buda yeni çıktı

gece yarısı olmasına ragmen ,ben uyumayacagım

diye feryad figan aglıyor.

gözlerimden uyku akıyor artık bütün bildigimiz

masalları anlatıyoruz.olmuyor olmuyor,hadi spor ya

palım diye tutturuyor :))))

gece artık çık işin içinden çıkabilirsen.

bin türlü şeyle gönlünü yapıp uyutuyorum.

huysuz prenses sen bunları okudugunda hepsi

geride kalacak ama,

BİZ HALA SENİ ÇOK SEVİYOR OLACAGIZ :)

12 yorum:

meltem dedi ki...

ah ah uyku gözlerinden akar ama neden uyumazlar ki anlamam
ilerde okula başlayıncada noluuuuuuur anne 5 dakka daha yatim diye yalvarcaklar ama :))

ELİF dedi ki...

ya bu meltem benim yazacağımı yazmış ama:)))
Bu arada çok güzel bir ailesiniz.

cecilia dedi ki...

oy oy yerimm belizii, zor valla anne olmak ama çok da güzel, maşallah belize :)

balböcükleri dedi ki...

benimki 2 buçuk yaşında dün gece fitil etti 3 yaşına giirsin öğlen uykusunu kesicem.cinnet geçirdik sen şuan en iyi ben anlıyorum galiba

Beliz'imin Günlüğü dedi ki...

meltem'cim şimdi uykunun ve temelligin kıymetini bilmiyor

Beliz'imin Günlüğü dedi ki...

elif'cim çok teşekkürler

Beliz'imin Günlüğü dedi ki...

cecilia'cım çok tatlı ama zor bir çocuk.annelik ise tarifsiz bir mutluluk

Beliz'imin Günlüğü dedi ki...

serpil'cim beliz'de 2.5 yaşında zor bir dönemden geçiyoruz anlatmama gerek yok anladıgına eminim.uykuyu bizimkide bırakıcak heralde.

Adsız dedi ki...

canım ya ,pek şeker :)

Babası Gürkan dedi ki...

O pek uyumuyor ama ben o uyusun diye bekliyorum.Çünkü o uyuyunca ben gece lambasının altında onu sevip öpüyorum.Niye mi gece .Çünkü sadece o zaman rahat ve doya doy sevip öpüp koklayabiliyorum.Canım Kızım sen erken yatda bende daha çok sevebileyim seni...Babacın

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

Hey Allahım anası uykuya hasret,kızı oturmaya.Nasıl iştir bu.Biraz daha sabır Ferdacım yakında geçecek.yani genel olarak öyle olması gerekiyormuş büyüdükçe düzelecek.Ama tabi bizim mis kokulu Beliz de öyle mi olacak.yaşayıp görücez bakalım.

Çalışkan Arı dedi ki...

Merhaba, çok üzgülerek söylüyorum ama onunbi yolu var ve biraz da acılı oluyor :(( Yani çocuğun biraz ağlaması sizin de dayanmanız lazım...Benim de 3,5 yaşında bi kızım var ve 1 dönem çok sıkıntı çektik. bi ara yazarım isterseniz sevgiler